vrijdag 1 mei 2015

Outfit / Sometimes, the smallest things take up the most space in your heart

Wat mis ik het mooie weer toch.. Een paar weken geleden scheen de zon volop en had ik een echt zomergevoel. Samen met een vriendin heb ik toen een hele middag op een terras gezeten met verse jus en lekker hapjes. Lezen en daarna wegdoezelen in het zonnetje heb ik ook genoeg gedaan. 

Ik kijk ontzettend veel uit naar de zomer. Er staan al een heleboel leuke dingen op de planning. Ik heb deze maand mijn tickets voor Pukkelpop gekocht. Dat is dan mijn eerste echte festival. Was het maar alvast augustus... Op het moment ben ik de bands die ik niet ken een beetje aan het verkennen. Ik heb al een paar nieuwe artiesten toegevoegd aan mijn lijstje met favorieten. The Bear's Den bijvoorbeeld. Prachtige muziek en deze zomer ga ik ze dan ook echt live zien. 

Op al deze zonnige dagen kon het haast niet anders dan dat er zomerse kleren tevoorschijn kwamen. Hele dagen rondlopen in mijn favoriete jurkjes maakt me heel erg blij. Het topje heb ik gekocht in Amsterdam en ik ben er helemaal dol op. 

JEANS BLOUSE - VINTAGE / TOPJE - PULL AND BEAR / ROKJE H&M




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...