zondag 31 maart 2013

Mijn eerste bericht..

Hooooi!

Eindelijk mijn eerste bericht op mijn nieuwe blog. Hiervoor had ik een andere blog met een goede vriendin van mij. Het was nog even zoeken naar alles en uitproberen. Nu ik goed weet hoe alles werkt en ik een beetje heb uitgezocht hoe ik wil schrijven en wat ik wil uitstralen met mijn blog ben ik helemaal opnieuw begonnen. Een frisse nieuwe start zal ik maar zeggen. Dit weekend ben ik druk bezig geweest met de layout en het bedenken van een leuke blognaam. En dit is het resultaat! Ik heb er best wel veel werk aangehad en ben er erg blij mee. Ik ga proberen om dagelijks iets te schrijven over alles wat ik leuk vind. Veel plezier op mijn blog!

Liefs,

Desi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...