zondag 31 maart 2013

Post project | verstuurd naar Angela

Hi there.

Ondertussen heb ik alweer mijn eerste brief verstuurd naar Angela. Ik heb erg mijn best gedaan op mijn 1e brief en ik hoop dat ze er blij mee is!


Ik heb een envelop gemaakt van panterprint en ik vind hem er stiekem best wel leuk uitzien. Het schreeuwt echt : Post van Desi! Haha. Ik heb een lange brief geschreven en hem er een beetje oud uit laten zien door de rondjes boven vuur te houden. Verder zit er een kaartje uit Thailand bij, een button, een vogeltje, een lief gedichtje en een toegangskaartje voor de fuif - waar ik niet meer naar toe ben geweest - van mijn school en een briefje waarin ik vraag of ze een verhaal met me wil schrijven. Daarover later meer!

Wat vinden jullie van mijn allereerste brief ?

x-jes Desi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...