dinsdag 3 september 2013

Insta moments


Het is al een hele tijd geleden dat ik een instagram update heb geplaats. In de vakantie heb ik heel veel tijd gehad om allerlei leuke plaatjes te schieten en daar heb ik optimaal gebruik van gemaakt. Vandaar dat het best wel veel foto's zijn dit keer.


In de vakantie heb ik veel te veel tijd om te gaan shoppen, hier het resultaat. / Heerlijk een ijsje eten. / Genieten van het lekkere zonnetje in de tuin.



Bloemetjes / American Carrotcake is echt de lekkerste taart ooit. / Ik zou elke dag wel pancakes als ontbijt willen.


Gezellig met lieve Iris. / Heerlijke zelfgemaakte pannenkoeken eten met Irisje / Na de eerste schooldag nog gezellig even een ijsje eten


Haaaaaartjes / Boekje lezen in het zonnetje / Gezellig pasta eten in de tuin 





Het leukste creatieve boek, Wreck This Journal / Doei zeggen tegen vakantievriendinnetje Charlotte / Zo blij met mijn nieuwe sweater

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...