dinsdag 17 september 2013

Tijd voor een theekransje

Elf dagen. Precies zo lang heb ik niet geblogt. Je kunt denk ik wel zeggen dat ik de derde klas een beetje onderschat heb. Zoveel huiswerk, zoveel leerwerk en zulke lange dagen. Zelfs in het weekend ben ik bijna de hele dag bezig met school. En dan zeggen de leraren: 'Oh dit valt nog wel mee hoor.' Uhm, nee echt niet. Ik heb in deze vier  weken dan ook niet zo heel veel gedaan. Of je moet met je neus in een schoolboek zitten heel opwindend vinden. Geef mij maar shoppen, afspreken met vriendinnen en vooral heel veel bloggen.


Om toch wat positiefs te zeggen hier wat leuke dingen en favorieten:

  • Ik ben verslaafd aan Gossip Girl. Blair i love you, Chuck you got it, Dann kom naar Nederland! Moet ik nog meer zeggen?
  • Tijdens het huiswerk maken staat er bij mij altijd Hunter Hayes op. 
  • Vorige week vrijdag ben ik naar een geweldig feest geweest. Voor mij eigenlijk de eerste keer dat ik echt uit ging. Het was een super ervaring en nu ben ik verslaafd. Het liefst zou ik gelijk weer gaan. Helaas is de plek waar ik woon een beetje uitgestorven.
  • Als ik mijn haar krul met mijn krultang blijven de krullen 3 dagen zitten.
  • Nu de herfst is begonnen kan ik eindelijk mijn nieuwe herfst kleren aan.
  • De Maybeline Rocket Power mascara verdient echt een dikke pluim.
  • Druiven zijn mijn redding tijdens huiswerk.
  • De eerste cijfers zijn binnen en ik ben dik tevreden. Gelukkig heb niet voor niets zoveel geleerd.
  • Er is nu ook een polyvore app. Ik heb nu dus nog meer leuke collages voor jullie.
  • Ik heb genoeg geld om een spiegelreflexcamera te kopen. Canon eos 600D here I come!
  • Over 4 weken is het al herfstvakantie.
  • Samen met een vriendin ben ik bezig met het boekje Wreck This Journal. Het is echt zo leuk. Ik was vergeten hoe leuk het was om lekker creatief bezig te zijn.
  • Volgende week heb ik 25 uur les in plaats van 37. Dat is wel een groot verschil hè? Net een mini vakantie.
  • De blog Paperboats post bijna elke dag een bericht. Net alsof er elke dag een cadeautje op me staat te wachten. Als je deze blog nog niet kent, gelijk even kijken. Op dit moment is het mijn favo blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...