vrijdag 6 september 2013

September wishlist

September wishlist

De zon schijnt, het is super warm en wat post Desi op haar blog? Juist, een wishlist met allemaal winterkleren. Maar.. niet zomaar winterkleren. Het zijn allemaal items waar ik al een tijdje helemaal verliefd op ben. Heb, heb, heb! Ten eerste een zwart teddybeervest (Nee, zo heet het niet echt, maar het doet me echt aan een knuffel denken.) Deze ben ik ooit eens tegengekomen in de H&M en heb hem niet meegenomen. Nu heb ik zo'n spijt! Hebben jullie dat ook wel eens? Als tweede een hele gave luipaardtrui van de Topshop, waar ik eigenlijk wel 50euro voor over heb. Een item wat eigenlijk al langer op mijn wishlist staat is een houthakkersblousje. Een rood met zwarte is voor mij het perfecte exemplaar. Schoenen, de verslaving van de vrouw. Het lijkt wel alsof deze laarsjes voor mij gemaakt zijn. Zulke schoenen heb ik echt voor ogen. Helaas is de prijs niet zo geweldig. Zo'n 250euro leg ik niet zomaar neer voor schoenen.

Wat staat er op jullie september wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...