woensdag 16 april 2014

Page for pretty things

Daar is ie weer hoor, the 'Page for pretty things'. Het blogbericht waarvan ik stiekem altijd een beetje blij wordt. Want jullie weten: Ik krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht van mooie tumblr plaatjes. De foto's waar ik zo dol op ben stralen gewoon zo'n hele fijne sfeer uit. Al die plaatjes bij elkaar is een hele bom van fijne sfeer. Daar moet je zelf ook wel blij en rustig van worden toch? Dit is trouwens 'mijn tumblr'.

Op dit moment heb ik een klein probleempje. Ik wil heel graag een heleboel foto's met jullie delen, maar mijn computer is op het moment een beetje vol. Vol met alle foto's die heb gemaakt. Ik denk dat ik een harde schijf ga aanschaffen ofzo, waarop ik al deze foto's netjes kan bewaren. Ik ga proberen het zo snel mogelijk op te lossen en dan kan ik eindelijk weer eens wat fotografie artikeltjes online zetten.











1 opmerking:

  1. I just found your blog and I'd like to say, that is amazing! You have awesome design, beautiful photos and interesting posts!

    Would you like to follow each other? Let me now in my blog)

    Blue and Birds

    Mary Rigby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...