woensdag 21 mei 2014

Mini shoplogje

Zoals jullie misschien wel weten is shoppen een grote hobby van mij. Oke, correctie: 'Ik schreeuw bijna van alle daken dat ik shoppen geweldig vind dus deze informatie is algemeen bekend.' De grote vraag is nu: 'Wat heeft Desi deze keer allemaal gekocht?' De dingetjes die ik nu laat zien zijn allemaal van mijn mini shopsessie met school in Amsterdam. Behalve de tas, die vond ik in mijn moeders kast en moest ik gewoon stelen. Thanks mam! Ik ben echt verliefd op deze vondst. De schelpjes en de kraaltjes zijn zo speciaal en staan vast heel leuk bij allerlei zomeroutfits. Verder ben ik helemaal verliefd op mijn olifantenshortje. Hallo? Moet ik dat nog eens zeggen. O L I F A N T E N, op een shortje. Weeral zo lekker zomers. Laat de zomer maar komen!



ZONNEBRIL / ZIPPER
 ROKJE & BROEKJE & TOPJE / FOREVER 21



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...