maandag 26 mei 2014

Page for pretty things

Mijn ogen vallen dicht en mijn hoofd bonkt door de hoofdpijn, maar toch, toch ben ik vrolijk. Ik lig rustig op mijn bedje met een zacht dekentje erbij. Een lekker dik vest (OHMYGAAAD I LOVE THIS SWEATER), een zacht muziekje op en mijn notebook bij de hand. Heerlijk rustig. Op het gemakje. Relaxed. Dit zijn de mooiste momenten. De momenten dat je even niks aan je hoofd hebt en gewoon kan doen wat je wilt. Kan doen wat je het liefste doet. Ik ben begonnen met het uitlezen van mijn boek. De laatste tijd ben ik weer helemaal in de ban van de boeken. Op dit moment ben ik bezig met de serie 'Kronieken van de Onderwereld' ookwel de 'Mortal Instruments' genoemd. Uhm jahaaa iedereen is verplicht om dit te lezen. In ieder geval iedereen die houdt van fantasieboeken. Wat is het toch geweldig om even ergens anders te zijn. In een andere wereld. Zonder je eigen gedachten. Met de gedachten van een ander. In dit geval vooral schaduwjagers en benedelingen. Ik hou mijn mond al. Gewoon lezen. Oké nog één ding: Simon aaaaah (!). Oke stop genoeg klaar basta pindakaas.

Vroeger zat ik helemaal niet veel op mijn slaapkamer. Dat was gewoon de plek waar ik sliep, daarom ook slaapkamer. Nu vind ik het heerlijk om hier te zitten. Ik gooi gewoon een heleboel kussens op mijn bed en zink er in weg met een boek, tekenspullen of (ja ik geef het toe) mijn laptop. Ook al probeer ik de laatste tijd minder snel naar dat dink te pakken. Dat doe ik toch meestal uit een gewoonte en er zijn zoveel andere leuke dingen om te doen. Foto's maken bijvoorbeeld. Bloggen bijvoorbeeld. En lezen (!), tekenen, beginnen met The World Of Warcraft, lp's luisteren en ga zo maar door. Soms heb ik het idee dat ik teveel hobby's heb. Correctie. Ik heb teveel hobby's en ik vind teveel dingen leuk. Ik ga me in ieder geval nooit vervelen.

Tada daar zijn ze weer hoor. De tumblr plaatjes, want ja, dat is ook een verslaving van mij. Ik vind het gewoon heerlijk om weg te zinken in al die mooie plaatjes. Heel de sfeer en natuurlijk de artistieke fotografie plaatjes. Daar doe ik het voor. Genoeg gezwets, plaatjes kijken dat gaan we doen.




3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...