woensdag 4 juni 2014

Outfit / Dreaming of summer

ROKJE   BRANDY MELVILLE / JASJE   VINTAGE / CROPTOP   FOREVER 21 / 
TASJE   VINTAGE 
Weetje waar ik blij van word? Als ik net opgestaan ben, ik naar buiten kijk en dan een stralende blauwe lucht zie. Een blauwe lucht die naar me lacht en zegt: 'Vandaag, Desi, wordt het mooi weer. Vandaag is het tijd voor rokjes, jurkjes en shortjes. Vandaag hoef je geen lange broek of panty aan.' Dan straalt niet alleen de zon, maar ik ook. Dan kan niemand meer die glimlach van mijn gezicht af krijgen.

Net zoals op de dag van deze outfit gebeurde. De blauwe lucht liet me zien dat het tijd was voor mijn geliefde Brandy Melville rokje. Als ik dan mijn zomeroutfit aan heb, heb ik gelijk zin om allerlei zomerdingen te doen. Naar het strand gaan, ijsjes eten, terrasjes pakken, rondstruinen door een stad en een heleboel foto's maken. Logeerpartijtjes met vriendinnen en dagenlang alleen maar boeken lezen. Helaas moet ik nog eventjes op mijn tanden bijten, maar het is bijna zover. Vakantie! Ik heb nog 2,5 week les en dan nog een proefwerkweekje er achteraan geplakt, maar dan is het onze tijd. Tijd voor vakantie! Nu nog hopen op prachtig weer.

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit! Mooi gecombineerd met dat rokje en spijkerjasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, nieuwe blogpost ♥ Ik word hier helemaal vrolijk van! (Leuk gecombineerd met dat tasje uit je shoplog!) Alvast succes met je proefwerkweek. You can do it! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...