donderdag 5 juni 2014

Een heleboel glimlachjes



Ik begin steeds blijer te worden met mijn kamertje. Het begint echt mijn eigen geliefde plekje te worden. Vroeger zat ik bijna nooit op mijn kamer en nu bijna elke dag. (Sorry papa en mama) Ik vind het gewoon zo heerlijk om een mooi muziekje op te zetten en even helemaal weg te dromen. Mijn notebook erbij, een beetje bloggen en natuurlijk films en series kijken. Dat kan nooit ontbreken. Dan voel ik me gewoon helemaal gelukkig. Een paar weken geleden kwam eindelijk mijn kledingrekje binnen en ik ben nu al helemaal verliefd. Hij geeft echt iets extra's aan mijn kamer. Precies het sfeertje waar ik van hou. (Mocht je interesse hebben, hij is gewoon van de Ikea.) Ik vind het zo leuk om elke keer opnieuw nieuwe kleren aan het rekje te hangen, nieuwe combinaties te maken en alles op kleur te hangen. Je kan gerust zeggen dat ik een beetje verslaafd aan het raken ben. Ja dit zeg ik echt. Verslaafd aan een kledingrekje. Nu nog de rest, want ik ben nog lang niet klaar met het veranderen van mijn kamer. Ik wil nog heel graag zo'n wandtapijtje met een mooi patroon voor aan mijn muur. Heel veel kussentjes in allerlei vrolijke kleurtjes. Kaarjes. Heel veel kaarjes. Fotolijstjes kunnen ook niet ontbreken, want wat is er beter dan mooie herinneringen aan je muur?

Ik zit dit bericht trouwens echt met een big smile op mijn gezicht te schrijven. Ten eerste word ik gewoon blij van mijn kamer inrichten. (Alsof jullie dat nog niet doorhadden) Maar op de achtergrond staat The Last Song aan, één van de mooiste films die ik ken. Als ik deze film kijk, ben ik de hele tijd aan het glimlachen. Al die schattige momentjes, ik val echt voor cliché romantische films. Het spijt me. En voor films die eigenlijk geen verhaal hebben en lekker poëtisch zijn. Heerlijk. Al kijk ik de laatste tijd wel minder films. Geen tijd. En ja ik weet dat dat geen excuus is, want tijd moet je maken. Nu ga ik weer even verder glimlachen, want de film gaat gewoon weer verder met al zijn mooie en romantische momentjes.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kledingrekje! Zo schattig! ♥ Ik wil 'm nu ook, haha. :) En je kamer ziet er nu al prachtig uit, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je kamer echt jouw kamer is geworden. Fijn gevoel is dat he?! En wat een leuk kledingrek! En ja, dat is een hele mooie film. Ken je de film Safe Haven? Die is van dezelfde schrijver en ook erg mooi! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat kledingrek.! ben erg benieuwd naar het eindresultaat ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super leuk uit! Ik heb ook een kledingrek en ben er zo blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...