dinsdag 24 juni 2014

< 3


Ik zeg het maar alvast: Voor mij is het vanaf deze week gewoon vakantie. Het is proefwerkweek, NOU EN. I DON'T CARE. Ik heb geen les meer, geen ellenlange dagen vol met oneindige lesuren die maar niet voorbij willen gaan. Dat moet gevierd worden. Het enige wat ik nog moet doen is elke dag eventjes 2uur proefwerken maken en dan mag ik weer naar huis toe. Gisteren voelde weer aan als een perfecte dag. De perfecte dag voor het inwijden van de vakantie. Mijn hoofd heeft soms van die gedachtes die tevoorschijn komen en die niet meer weg willen gaan. Geweldige ideeën die gewoon uitgevoerd moeten worden. Omdat ik daar blij van word. En dat is waar alles om gaat toch? Dat je 's avonds je ogen dichtdoe, maar eerst nog denkt: 'Ik was gelukkig vandaag, zo'n dag als vandaag wil ik elke dag wel meemaken.' Daar gaan we voor. Elke dag opnieuw.

Gisteren scheen het zonnetje en als je me dan heel erg wilt pesten, moet je me binnen opsluiten. Je kan het al raden, ik heb heel de dag buiten doorgebracht. Ik wilde al een hele lange tijd weer eens een relaxed dagje op de boerderij doorbrengen. De boerderij van mijn oom en tante. Het is de meest relaxte plek die ik ken. Niks moet, alles mag. Gisteren was het lekker rustig en het voelde aan als het perfecte moment om weer eens wat met paardjes te doen. Ik zelf was ook helemaal relaxed, er stroomde totaal geen stress door mijn lichaam. En het was zoooo heeeeerlijk. Ik was vergeten hoe fijn het voelt om samen met een paard vanalles te doen. Hoe mooi het voelt als een paard doet wat jij wilt zonder dat je moet staan schreeuwen of slaan. Gewoon met een simpel gebaar. Knuffelen met paarden geeft ook een heel veilig en warm gevoel, dat heb ik dan ook meer dan genoeg gedaan. Ik hou van knuffelen <3. En van in een hangmat liggen met een lief paardje naast me en een boekje bij de hand. Op dit moment ben ik bezig in een boek van John Green, maar ik zal mijn liefde in een andere post duidelijk maken. Ik was blij gisteren en vandaag ga ik weer blij zijn. Op alle dagen vrolijk zijn!

2 opmerkingen:

  1. Lekker hoor! Ik ben na vandaag ook klaar :)
    Mooie foto trouwens!

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne blog heb jij! Heerlijk, zo van die dagen :) Lekker buiten zitten en genieten van het zonnetje, het gras dat tussen je tenen kriebelt, lieve diertjes om je heen, ... Ahhhh

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...