maandag 23 juni 2014

Muziek die mij laat stralen



Muziek, iets waar ik blij van word en wat mijn dag net ietsje beter maakt. Iets wat mezelf afsluit van de wereld wanneer ik dat wil. Iets wat me laat dansen, iets wat mij na laat denken en vooral iets wat elke dag belangrijk is.

De laatste tijd heb ik een heleboel nieuwe bands en een heleboel nieuwe nummers ontdekt. Het nieuwe album van Ed Sheeran staat eindelijk online op Spotify (yeeeey <3). Ik heb The 1975 ontdekt en niet te vergeten The Kooks en Ellioth Smith. Meestal ontdek ik nieuwe muziek door films. Op de één van andere manier word ik daar altijd een beetje sentimenteel van en als ik dan een liedje hoor wat me helemaal meesleurt, is er iets in mij wat die muziek gewoon moet shazammen om het elke dag opnieuw te kunnen luisteren. Dat deed ik bijvoorbeeld bij  'Between the bars' van Ellioth Smith.Die  kwam voorbij in Stuck In Love (Ja ik heb de film nog maar een keer gekeken.) en nu is het echt één van mijn favoriete liedjes. Soms vind ik het zo heerlijk om voor het slapen nog eens muziek te luisteren. Dan doe ik mijn oortjes in, rol me helemaal op in mijn dekens en sluit mijn ogen. Dat is de beste manier om helemaal mee te worden genomen door de muziek. En in de auto! Heerlijk uit het raam staren en nadenken. Ik vind het helemaal niet erg om in de auto te zitten eigenlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...