zondag 8 juni 2014

Genieten van een perfecte ochtend

Hoe kun je de ochtend beter beginnen dan met vrij zijn? Vrij van school, vrij van werk en vrij van verplichtingen. Vrij van slecht weer. Hoe kun je de ochtend beter beginnen dan met aardbeien? Aardbeien maken heel je dag goed. Rood, zoet en vrolijk. Als kleine cadeautjes die op je liggen te wachten. Deze keer te wachten op mijn boterham. Hoe kun je de ochtend beter beginnen dan met muziek? The xx (Hier komen even een duizend maal hartjes aan <3 <3 <3 <3 <3) Boeken. Ook al iets wat mijn ochtend perfect maakt. Op dit moment ben ik net begonnen in 'Het Midden Van de Wereld' en ik ben ontzettend benieuwd hoe het uit gaat pakken. Het wordt omschreven als een heel mooi en poëtisch boek, dus we zullen zien. Ik word altijd zo blij van lege ochtenden. Op het gemakje uit je bed kruipen en rustig de dag beginnen. Kon dit maar elke dag. 

Ik heb het gisteren al gezegd, maar dit weekend voel echt heerlijk aan. De zon laat gewoon altijd een big smile op mijn gezicht verschijnen. Vanmiddag ga ik samen met mijn vriendje naar het zwembad (Ja openlucht, de zon moet op mijn rug kunnen schijnen.) en we sleuren gelijk nog een andere vriend en vriendin mee. Misschien bloeit daar dan ook een mooie liefde op. Koppel plannetjes zijn al voorbereid. In ieder geval ik ga heel erg genieten van deze dag die voor me ligt. Weetje wat het mooie is? Morgen is er nog een dag. Nog een vrije dag. Vrij van school, vrij van werk en vrij van verplichtingen. En hopelijk ook nog vrij van slecht weer.

Geniet van jullie dag. :)


1 opmerking:

  1. Oeh aardbeien. Ik heb ze vandaag op de Sundaymarket in Amsterdam gekocht, dus morgen hopelijk ook zo'n heerlijk ontbijtje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...