donderdag 12 juni 2014

'Genieten'

De laatste tijd is het belangrijkste woord in mijn leven: 'Genieten' Genieten van het leven en alleen maar leuke dingen doen. Met de mensen van wie ik hou. Want ik wil niet 'alleen' genieten, daar is niks aan. Ik wil genieten samen met alle lieve mensen om me heen. Genieten samen met de mensen waardoor ik geniet. Hoe saai zou het leven zijn als je geen andere mensen had? Mensen met wie je je gedachtes kan delen en met wie je rare plannen kan bedenken en uitvoeren. Zelfs al ging ik elke dag naar een pretpark of was het elke dag strandweer, eenzaam zou ik niet gelukkig zijn. Genieten doe je samen, want samen zijn is leuk. Samen zijn is genieten.

Alleen maar leuke dingen doen, dat is het enige wat mijn hoofd nog voor zich ziet. Het enige wat mijn gedachtes nog kunnen bedenken. Zon, zee en strand. Ronddwalen in steden en op plekken waar ik nog nooit geweest ben. Nieuwe mensen leren kennen, nieuwe dingen ontdekken. Lachen tot ik pijn in mijn kaken heb, maar vooral non stop samen zijn met alle leuke mensen om me heen. Niet meer denken aan school en alle verplichtingen die er na de zomervakantie weer op me te wachten staan. Want hey jij daar, school! Ik heb het tegen jou. Jij verpest al deze mooie geniet dingen een beetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...