zaterdag 7 juni 2014

Twinkel de twinkel

Een klein lichtje in de duisternis.
Een zonnestraaltje tussen de regenbuien door.
Een glimlach op een sombere dag.
Stralend.
Als een twinkel de twinkel.
Woesj zei de wind.
Weg was het lichtje.
Weg de zon.
Weg de glimlach.

Gelukkig ben ik dol op lachen, dus mijn glimlach is er nog. :) Soms vind ik het zo heerlijk om nietszeggend wat woorden achter elkaar te plakken. Gewoon alle woorden die in mijn hoofd opkomen. Voor nu alleen 2 woorden: Heerlijk weekend! Maar ik zal jullie aan het einde van al deze mooie momenten wel de oren van het hoofd zeuren. Of in dit geval de ogen uit je hoofd. Nu heb ik nog maar 1 ding te zeggen: Slaaplekker! En fijn weekend natuurlijk.







1 opmerking:

  1. Mooie foto's en super leuke blog heb je, je hebt er een nieuwe bloglovin' volger bij! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...