dinsdag 30 september 2014

Page for pretty things

Ik moet schuldig bekennen. Ik ben schuldig aan een misdaad: ik ben weer helemaal verslaafd aan weheartit. Mijn vrije tijd bestaat weer eens uit het kijken naar fijne sfeerbeelden en vergeet het wegdromen niet. Opzich mag dat nu ook wel weer, het is herfst en dit hoort wel een beetje bij de herfst. Het is weer toegestaan om op de bank te kruipen met je laptopje. Een dekentje is dan wel verplicht, want het warme en knusse gevoel mag niet ontbreken. Eigenlijk is de herfst best wel leuk :)

2 opmerkingen:

  1. Aah ik zie weheartit weer steeds vaker voorbij komen, maar er blijven echt mooie foto's op staan! Zoals deze allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik ken het niet maar je hebt er mooie foto's gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...