woensdag 2 oktober 2013

Love these coats

Love these coats


Iets wat ik echt nodig heb voor de winter is een lekkere dikke jas. Nederland is anders echt niet te overleven. In de herfst en winter heb ik heel veel zin. Gekleurde blaadjes, de feestdagen, sneeuw, geurkaarsen en warme chocolademelk zijn allemaal dingen waar ik van hou. Toch vind ik de kou iets minder leuk en een warme jas is dan echt wel een must. Zoals altijd start ik dan een hele zoektocht op het internet. Ik kwam tot de ontdekking dat een army jacket wel heel erg goed bij mij past. De 3e in dit rijtje van de Zara vind ik echt het allerleukst. Deze heb ik ook aan gehad in de winkel en hij is zo lekker warm en zacht. De nepleren armen geven hem ook nog eens een extraatje. Ik heb stiekem zo'n vermoeden dat dit wel eens de winnaar kan zijn. Uiteraard zijn de andere drie ook echt heel erg leuk.

Wat voor winterjas gaan jullie dit jaar dragen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...