zaterdag 26 oktober 2013

Pretty and yummie food

Oké, ik moet echt eventjes iets kwijt aan jullie. Ik ben zo ongelooflijk blij met mijn nieuwe camera! Kijk bijvoorbeeld eens naar deze foto's. De kwaliteit is gewoon zo veel beter dan met 'mijn' oude camera. De onscherpte die je in de foto's ziet geeft echt een speciaal effect. Ja, ik vind het het geld helemaal waard. Nu alleen nog een statief en dan komen er ook outfit foto's online.

Vandaag is echt een heerlijk luierdagje. Afgezien van de hele ochtend huiswerk maken dan. Het 3e schooljaar is toch wel heel erg druk. Maar genoeg over school. Op het moment ben ik druk bezig met mijn kamer opnieuw in te richten. Ik wil heel graag een mooi, wit en sierlijk bureautje, want op dit moment kan ik geeneens mijn huiswerk maken op mijn kamer. Eerst maakte me dat niks uit, maar langzamerhand begin ik er toch wel behoefte aan te krijgen. Verder zou ik een kledingrekje en een wand vol met fotolijstjes ook heel gaaf vinden staan op mijn kamer. En niet te vergeten witte muren. Op dit moment heb ik een felpaarse, zilveren, lila en witte muur en dat is toch niet meer helemaal mijn smaak, haha.

Misschien vraag je je af waar ik deze lekkernijen heb gefotografeerd. Die ik trouwens ook met veel plezier geproeft heb. Deze keer heb ik ze niet zelf gebakken, maar er is een kookwedstrijd bij ons in het dorp 'So you think you can cook'. De wedstrijd is in een industriële kookwinkel die ontzettend leuk is ingericht. Zo wil ik dat mijn huis er later ook uit gaat zien. Met van die bakstenen muren, ijzeren details en hele schattige kleurrijke details. Zie bijvoorbeeld het leuke tafeltje hieronder dat gemaakt is van boekenkaften. Zo  ontzettend creatief. Applaus! Genoeg gekletst nu. Ik ga genieten van het zonnetje. Onvoorstelbaar dat het eind oktober (!) nog zulk mooi weer is.

Wat vinden jullie trouwens van dit soort artikelen met een persoonlijk berichtje en dan wat mooie foto's? Laat het me weten bij de comments.

Fijn weekend allemaal!






1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...