dinsdag 22 oktober 2013

Wish to wear | Love and coffee is all you need

Love and coffee is all you need

Deze outfit vind ik zo ontzettend leuk! De blazer komt van de Pull And Bear en geeft echt zo'n indie stijltje aan een outfit door het prachtige aztec-achtige patroon. Een bolhoedje vind ik ook zo leuk staan en zeker een leuk statement item voor de herfst. Als laatste vind ik de tas ook zo schattig. Love and coffee is all you need. Dat ik geen koffie lust is bijzaak. 

Op het moment ben ik aan het wachten totdat mijn camera eindelijk eens binnen is en ik mooie foto's kan gaan maken. In mijn hoofd ben ik de hele tijd al plannetjes aan het maken. 'Als ik mijn camera bij me zou hebben zou ik dat op die manier fotograferen.' en 'Hey daar wil ik echt eens een foto van gaan maken.' Eigenlijk zou mijn beauty al binnen moeten zijn, alleen is hij nog geeneens binnen bij het bedrijf waar ik hem bij besteld heb. Fijn, heel erg fijn. Maarja.. niks aan te doen. Ik heb er lang voor moeten werken, sparen en wachten dus deze week kan er dan ook nog wel bij. Als ik mijn camera binnen heb maak ik gelijk een foto en race naar de computer om er een uitgebreide blog post over te maken.

Wat vinden jullie van deze outfit?




1 opmerking:

  1. Wauw Dees echt een superleuke outfit! Vooral die blazer vind ik prachtig. Ik hoop voor je dat je camera snel binnen is. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...