vrijdag 25 oktober 2013

My favourite bloggers #2

Naast zelf schrijven, foto's maken, inspiratie zoeken en allemaal andere dingen die met bloggen te maken hebben, vind ik andere blogs lezen ook heel erg leuk. Daarom vandaag een lijstje met een paar van mijn favoriete blogs waar ik heel erg blij van kan worden.




Als allereerste de blog Paperboats. Dit is echt mijn favoriete blog. Ik betrap mezelf er op dat ik elke dag wel even een kijkje neem op de blog van Aline of er een nieuw bericht op staat. Ze schrijft onder andere over fotografie, haar leven en in bijna elk bericht komen poezen voor. Aline is zo'n creatief meisje, kan geweldig fotograferen en ze heeft een hele fijne en vaak grappige schrijfstijl.


My Lifestyle Diary vind ik ook een hele fijne blog. Nina post voornamelijk outfitfoto's die er altijd erg verzorgd uitzien. Ze heeft een heel leuk stijltje met rokjes, jurkjes en lieve sweaters, waar ik echt wel een voorbeeld aan kan nemen. Kortom, een super blogje die ik erg graag lees.

De blog van Gladys, Gladys Doris Dave, volg ik eigenlijk al best wel lang. Ik kwam op haar blog door lookbook waar ze ook hele mooie outfits plaatst. Gladys combineert kleding altijd heel erg leuk. Je ziet ook veel verschillende stijlen terugkomen. Heel lieflijk, wat stoerder, chic, vintage enz. Gladys bewerkt haar foto's ook vaak met allerlei speciale vormen, waardoor het net dat beetje extra krijgt. Ze post ook altijd leuke liedjes aan het eind van haar bericht en dat zijn zeker aanraders.

Kenden jullie deze blog al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...