maandag 16 februari 2015

Outfit / don't be afraid to walk this world alone

Gisteren was het zo'n mooie dag. Het zonnetje scheen vollop en het leek net alsof het al een klein beetje lente begon te worden. Samen met een vriendin heb ik een mini picknick gehouden in de wei waar haar paard staat. Vicky is net terug van 3 maanden AustraliĆ«, dus we hadden heel veel bij te kletsen. En hoe kun je dat beter doen dan met kersenflappen, goede muziek en in het zonnetje? Het is nu eindelijk vakantie, dus deze week heb ik tijd voor nog veel meer leuke dingen. Vanmiddag ga ik naar een vriendin toe en donderdag misschien even naar Utrecht. 

Ik ben trouwens ontzettend blij met mijn nieuwe jas van de Zara. Heel simpel en classy, precies zoals ik hem wilde. De trui van de Brandy Melville die ik aan heb is ook super fijn. Ik kan er helemaal in kruipen. 

TRUI - BRANDY MELVILLE / ROKJE - H&M / SCHOENEN - CONVERSE ALL STARS / 
JAS - ZARA / SJAAL - NEW LOOK


2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een hele leuke outfit heb je! En wat zijn de foto's leuk met een leuke lucht op de achtergrond! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit met leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...