woensdag 25 februari 2015

Een 'glimlach' dag

Dit was zo'n fijne dag… Ik blijf het geweldig vinden om in de stad rond te lopen. Ik heb dus ook ontzettend genoten van mijn dag in Utrecht. Anoniem in een cafeetje zitten, heerlijke cappuccino's drinken, nieuwe taart ideeën opdoen, kijken naar alle mensen om me heen. Er is gewoon zoveel te zien en zoveel te ontdekken in een grote stad. Je kunt uren ronddwalen zonder je te vervelen. Je blijft maar nieuwe dingen zien en nieuwe mooie plekjes tegen komen. Vooral het ontdekken van leuke cafeetjes om te eten of om gewoon uren te zitten en thee te drinken, vind ik geweldig. Als ik daar dan zit, kijk ik echt m'n ogen uit. Ik ben er dol op om elk detail van het interieur in me op te nemen en bewonderend te kijken naar hoe er zo'n gezellige sfeer gecreëerd is. Ooit, heb ik ook zo'n plekje gecreëerd. Een plekje waar ik me helemaal kan uiten en kan genieten van alle dingen die ik leuk vind. Taarten bakken, interieur, LP middagen. En waar, net zoals ik donderdag in Utrecht, mensen zich door en door blij kunnen voelen door alleen maar in mijn eigen gezellige cafeetje te kunnen zitten. Ik zie het al helemaal voor me… maar ik blijf nog maar even lekker verder dromen, want er zijn nog zoveel meer leuke dingen in de wereld.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...