zondag 1 maart 2015

Best breakfast ever

Vanochtend ben ik vroeg opgestaan om gezellig te ontbijten samen met Evi. We hadden afgesproken om naar een schattig caféétje in het dorp te gaan. Eigenlijk is het ontzettend fijn om eens niet tot 11uur in mijn bed te liggen in het weekend, maar er juist een productieve dag van te maken. Het was één van de beste ontbijtjes ooit. Het is zo leuk om uit van alles te kunnen kiezen en zelfs je brood te verdelen in kleine stukjes zodat je alles kan proeven. Frambozenjam en zelfgemaakte speculoos worden mijn nieuwe favoriete broodbeleg denk ik. Samen met vers geperste jus en een cappuccino kon het haast niet beter.

De rest van de dag ben ik ook lekker bezig geweest. Taart bakken, foto's maken en een boekje lezen in het zonnetje. Ik kan soms gewoon zo blij worden van lekker in mijn ééntje bezig zijn met de dingen waarvan ik hou. Het is lang geleden dat ik daar zo van heb kunnen genieten. Ik ga zometeen nog even in bad, zodat ik mijn nieuwe bath bomb van de Lush kan gebruiken. Een goede afsluiter van de dag denk ik zo. Op dit moment zit ik in mijn kamer met gezellige lichtjes aan en ik ben helemaal tevreden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...