dinsdag 3 maart 2015

Outfit / Staring into open flames

De laatste tijd merk ik dat ik wat meer positiviteit heb. Dat ik wat meer zin heb om allerlei dingen te ondernemen en dat ik dingen weer doe met liefde in plaats van met tegenzin. Het zonnetje komt ook weer vaker tevoorschijn en zonnestralen zorgen toch wel voor een glimlach op mijn gezicht. De dagen worden langer en als ik 's ochtends naar school loop dan voelt het ook echt alsof de dag al is begonnen in plaats van dat het lijkt alsof ik aan het slaapwandelen ben. Daardoor heb ik veel meer zin om de dag te beginnen. 

Op het moment heb ik wel 2 hele drukke en pittige weken te gaan. Volgende week vrijdag is de uitvoering van de Bonte Avond en daarvoor moet heel veel geoefend worden. Maar zoals ik al zei: ik heb er eigenlijk gewoon heel veel zin in. 

'Staring into the flames' is trouwens een zinnetje uit de songtekst van een liedje dat ik de laatste tijd vaak luister. Arsonist's Lullabye van Hozier. Een heel speciaal nummer vind ik.

ROKJE - OASAP / T-SHIRT AND CARDIGAN - BRANDY MEVILLE / WATCH - URBAN OUTFITTERS / SCHOES - CONVERSE ALLSTARS


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...