dinsdag 24 maart 2015

New in



Een tijdje geleden vertelde ik dat ik een dagje naar Utrecht was geweest. Maar na zo'n dag in de stad, kan het haast niet anders dan dat ik met leuke nieuwe spullen thuiskom. De Bath Ball van Lush heb ik natuurlijk al gebruikt en hij was echt heerlijk. Van badderen krijg je zo'n relaxed gevoel. Ik kijk er ook al heel erg naar uit om de shorts te gaan dragen als het eindelijk eens lekker weer is. Waar blijft de zomer?
 Zwarte high tops - Converse All Stars
Bruine laarsjes -
Shorts - Zara
Bath Ball - Lush

Het is lang geleden dat ik eens een relaxed avondje heb gehad, dus daar ga ik nu maar eens van genieten. Boekje lezen, kaarsjes aan en iets van chocolade. Ik denk dat dat helemaal goed gaat komen. Het voelt heel erg fijn dat ik dit eindelijk eens kan typen, dat ik me goed voel en alles even positief bekijk. 

1 opmerking:

  1. Oh wat heb je leuke items gekocht! Dat shortje ziet er zo leuk uit! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...