vrijdag 6 februari 2015

Winter clothingrail


Het is zo heerlijk om weer eens vroeg klaar te zijn met school. Dan kun je er echt zo'n relaxmiddagje van maken. Nu ik dit schrijf zit ik met mijn favoriete joggingbroek aan en een kopje warme chocolademelk te genieten van de rust. Vanochtend lag er het eerste (!) mini laagje sneeuw. Ik kan zo ontzettend blij worden van een witte wereld. Als je dan buiten loopt is het net alsof je in één of ander sprookjesland bent.

Omdat het de laatste tijd dus ook stukken kouder is en toch echt winter, heb ik mijn kledingrek opnieuw ingericht met mijn favoriete winterkleding. Ik ben echt super blij met alles wat aan mijn rek hangt. Vooral met alle dikke truien en vesten natuurlijk. Vooral de bordeaux rode van de Monki draag ik vaak. Deze is lekker warm en heeft van die leuke bruine knopen. De beige trui van de Brandy Melville is ook echt super zacht en fijn. Daar kan ik echt zo in kruipen.

Groene kanten jurk - Pull and Bear
Oversized jeans blouse - Vintage
Gemêleerde trui - Forever 21
Shirtje met stipjes - Forever 21
Bordeaux rood jurkje - Brandy Melville
Zwarte kanten top - Forever 21
Gemêleerd vest - Brandy Melville
Bordeaux rood vest - Monki
Velvet playsuit met kraagje - River Island
Groene trui - H&M
Geruite blouse - Urban Outfitters
Beige trui - Brandy Melville
Kanten top - Forever 21
Paarse blouse - Vintage
Grijs shirt - Brandy Melville
Wit v-hals shirt - Brandy Melville
Paarse geruite flannel - Brandy Melville
Zwarte trui met kant - Taily Weijl
Bordeaux rode velvet jurk - Vintage
Suède blouse - Vintage
Bloemetjes rokje - H&M
Zwarte short met kant - Forever 21
Bordeaux rode short - uit Italië
Jeans jasje - Vintage

1 opmerking:

  1. Je kledingrek is zo leuk. Zodra ik er plaats voor heb ga ik er ook eentje kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...