dinsdag 4 juni 2013

June wishlist

june wishlist

wit shirt - Sheinside / ketting - Oasap / haarband - New look / rok - H&M / trui - Sheinside / short - Sheinside

En de maand mei is alweer voorbij. Een drukke maand vol met leuke dingen en erg slecht weer. Hopelijk komt de zon met Juni mee. Volgensmij is dit ook zo, want voor deze week zijn er een hoop zonnestraaltjes voorspeld. Een nieuwe maand betekent een nieuwe wishlist en zoals altijd heb ik weer een heleboel leuke items op het oog. De bloemetjeshaarband vind ik zo schattig en superleuk voor de zomer. Hij geeft echt iets fleurigs aan je outfit. Het simpson shortje vind ik zo gaaf. Ik heb al een heel aantal keren zitten kwijlen als ik weer zo'n shortje tegenkwam op lookbook. Ik ga echt huilen van blijdschap als ik deze ooit in mijn kast zie hangen denk ik. Een watervalrok kan deze zomer ook niet ontbreken in mijn wardrobe. Met zo'n rok kan ik de Italiaanse stranden onveilig maken. Als laatste heb ik ook nog een ketting met tanden en twee shirtjes met coole opdruk op mijn wishlist staan. 'Coco made me do it' heeft echt iets. Coco Chanel is gewoon een geweldige vrouw die veel mensen heeft geïnspireerd. 

Wat staat er op dit moment op jullie wishslist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...