donderdag 20 juni 2013

My life in pictures

 mijn favoriete shortje / gezond doen / de nieuwe vogue met een gratis superleuk t-shirt

 summerfood yummie! tortellini met pesto en tomaatjes / de nieuwe aflevering van pretty little liars kijken / varen in een bootje met vriendinnen

IJS! need i say more? / suikerspin op de kermis met Iris

sandwiches voor vaderdag / english breakfast op vaderdag / zomerse whoopies

En er zijn weeral een aantal weken voorbij. Gelukkig waren er een aantal dagen met mooi weer. Helaas is het nu alweer aan het regenen. De afgelopen week moest ik me vooral richten op de proefwerkweek. Hij ging naar mijn gevoel wel goed. En nu... is het eindelijk vakantie! Ofja, ik moet vandaag nog mijn punten ophalen en daarna is er nog een leuk uitje met alle 2e klassen havo & vwo. Ik heb er zin in! Toch ben ik vooral blij dat het eindlijk wat rustiger gaat worden. Niet meer stressen over presentaties, proefwerken, huiswerk en andere opdrachten, maar gewoon heerlijk rust. Dat heb ik toch echt even nodig na zo'n een druk schooljaar. 

Hebben jullie ookal vakantie?


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...