vrijdag 21 juni 2013

TAG | i love summer

Vandaag is het 21 juni, de zomer is nu echt begonnen. Niet dat het heel erg aan het weer te merken is vandaag (De lucht is helaas niet blauw, maar grijs), maar gisteren was het toch wel mooi weer. Het perfecte weer voor een BBQ met alle 2e klassers van havo en vwo. Het was dan ook een hele gezellige  geslaagde avond. Zeker voor herhaling vatbaar. Omdat het vandaag de eerste echte zomerdag is vind ik dat de i love summer tag daar perfect bij past. Aangezien ik ook dol ben op tags lezen en schrijven lijkt me dat een heel erg goed idee.


Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
 Ik ben dol op pastelkleurtjes en dat vind ik dan ook helemaal super voor de zomer. En dan het liefst turquoise. Fris, lief, vrolijk en dus helemaal zomers. Een beetje peach of lichtgeel vind ik ook heel erg mooi.

Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
Ow dit is leuk om over te praten! Ik ga namelijk naar Sardinië toe. Dat is een heel groot eiland in Italië en ik heb er héél héél héél veel zin in! Eindelijk lekker zon, zee en strand. En wat nog beter is, geen school! Alleen maar relaxen, lezen, zwemmen en lekker eten. Wat is er een betere vakantie? We zitten in een huisje met een bubbelbad en kleine zwijntjes. Ik kan echt niet wachten.


Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Als het warm weer is ben ik altijd te vinden op het strand. Het liefst draag ik dus een bikini. Maar anders draag ik meestal shortjes, shortjes en nog meer shortjes. Shortjes met kant, studs of roze verf.
Dat is echt mijn favoriete kledingstuk.

Wat is jouw ultieme zomerhit?
In de winter en in de zomer luister ik eigenlijk gewoon dezelfde muziek. Op dit moment heb ik wel een aantal favoriete liedjes. Bad van The Cab is heel leuk en Happy Ending van Mike Stud. En niet te vergeten The Script, die muziek blijft altijd geweldig om te luisteren.

Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?
Om eerlijk te zijn heb ik nog helemaal geen sandaaltjes voor de zomer. Die van vorig jaar zijn spoorloos verdwenen en ik heb nog niet echt hele leuke sandaaltjes gezien. Niet dat ik ze ook al nodig gehad heb met dat 'prachtige Nederlandse weer'. En als het echt mooi weer is leef ik toch op slippers.

Wat is jouw favoriete zomergeur?
Een favoriet geurtje heb ik niet, maar ik ben wel dol op andere geuren die geen parfum zijn. Denk bijvoorbeeld aan de geur van pasgebakken broodjes op de vroege morgen of de geur van de zee. Daar ben ik dol op!


Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een bakpak, bikini, tankini?
Zeker weten een bikini. Die andere 2 heb ik geeneens. Op dit moment heb ik 2 bikini's. Een strapless witte met ruches van de Pull and Bear en een paarse triangelbikini met gehaakte stukjes van de H&M. Ik ben met beide heel erg blij. Hopelijk kan ik ze ook veel gaan dragen in de zomer.

Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER?
Lipstick is niks voor mij en zeker niet in de zomer. Één duik in de zee en het is er af. Oepsie.

Wat zijn jouw ultieme zomermusthaves?
Een goede zonnebril. Met een zonnebril op je hoofd of gewoon bij de hand zie je er gelijk zomers uit. Natuurlijk kan een high waist short ook niet ontbreken. Daar kan ik echt niet zonder deze zomer.

Laat de zomer maar komen! Iedereen kan deze tag overnemen. Ik zou het leuk vinden als jullie de tag overgenomen hebben een link van je blog achterlaten in een comment. Ik ben namelijk erg benieuwd wat jullie geantwoord hebben.




5 opmerkingen:

  1. okee dit is te grappig ik heb die rozen ook hahaha!
    liefs Evi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zonnebril, ik zou echt niet zonder kunnen. Het kijkt zo veel fijner!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je alles leuk ingevuld! En die foto's zijn ook mooi! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Ik HOU van de zomer, het mag wat mij betreft nog wel wat warmer worden in Nederland (en iets minder regen haha) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...