dinsdag 20 augustus 2013

At the moment

Soow! Ik schrok toch wel even toen ik zag dat mijn laatste bericht zo'n twee weken geleden was. Terwijl ik juist verwacht had dat ik eindelijk eens lekker kon gaan bloggen nu er niet elke dag een stapel huiswerk op me te wachten lag. Maar dat was niet het geval, helaas. Na een hele dag werken is op de bank hangen met een leuk filmpje het enige wat op mijn to do lijstje staat. Want wat is werken slopend zeg. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ik probeerde me wel iedere keer tot bloggen te zetten, maar op een gegeven moment had ik echt zoiets van: 'Bloggen is voor mijn plezier, als ik er nu even geen zin in heb is dat oké. Dat komt heus wel terug als er weer routine in mijn leven is.' En dat klopte. Vandaag had ik spontaan weer zin om wat te schrijven. Ondanks dat was het wel een leuke tijd, maar dat is dan ook te danken aan mijn leuke collega's. Het is gewoon een super werkplekje.

Omdat jullie eigenlijk een hele tijd bijna niks van mij hebben gehoord, leek het me eigenlijk wel leuk om jullie weer een beetje op de hoogte te brengen van mijn leven. Dat ga ik doen door middel van een at the moment post. Dat heb ik onder andere gezien bij Marieke en Myrthe. (Hé, M&M!)



.. I do
Dit kunnen jullie wel voorspellen denk ik. Op dit moment ben ik namelijk vooral bezig met werken. Dienbladen wegbrengen, tafels schoonmaken, koffie zetten en praten met de klanten. Dat is natuurlijk niet het enige wat ik doe in mijn vakantie. Samen met een vriendin en mijn moeder ben ik wezen shoppen in Utrecht, wat echt heel erg leuk was. Met diezelfde vriendin heb ik nog een dagje gerelaxed en de film 'The perks of being a wallflower' gekeken. Echt een aanrader! Op het strand was ik ook een aantal keer te vinden. En zo vulde ik mijn vakantie. Nu is het weer tijd om naar school te gaan, helaas. Hoewel.. ik ben er eigenlijk wel aan toe. Weer een beetje routine in mijn leven en allemaal mensen om me heen. Alleen de lange dagen tot half vier en het vele huiswerk. Daar zie ik een beetje tegenop.


.. I watch
Jaja, ik heb een aantal verslavingen wat series betreft. Pretty Little Liars en Gossip Girl zijn momenteel mijn 'Aah ik moet nu echt een aflevering kijken!' series. Waarvan PLL mijn absolute favoriet. Wie houd nou niet van een serie waarin vier meisjes gestalkt worden? Elke woensdagavond zit ik weer voor mijn laptopje, klaar om weer meegenomen te worden in de wereld van Arria, Spencer, Hannah en Emily.

.. I buy
Mijn favoriete aankoopjes van de laatste tijd zijn toch wel mijn nieuwe mint essie nagellakje en mijn gestreepte blousje. Van allebei weet ik gewoon dat ik ze heel veel ga gebruiken. 'Wie wil er nu niet lijken op een scheidsrechter?' Zoals mijn beste vriendin zegt. Iets waar ik nu ook echt niet meer zonder kan zijn mijn iphone hoesjes. IK HEB ER NAMELIJK ÉÉNTJE MET VLEUGELTJES! Wie wil er nu geen hoesje met vleugeltjes? Het lijkt nu net of ik een engeltje in mijn hand heb. En oja iets waar ik ook wel blij mee ben. Oké heeeeeeeeeeeeel erg blij, is mijn iphone. Tweedehands en van mijn vader geweest, maar dat doet er niet toe. Eindelijk een fijn mobieltje, joepie de poepie. (Volgensmij kan je wel merken hoe blij ik met alles ben.)

.. I listen
Hier wat favoriete liedjes die ik non stop luister:
Hunter Hayes - I want crazy
We are in the crowd - Rumor Mill
Jesse Mccartney - Just so you know
Stromae - Papaoutai
Taylor Swift - 22



.. I want
Één van de redenen dat ik mijn zomer werkend heb doorgebracht is dat ik spaar voor een camera. Om precies te zijn de Canon eos 600D. Een hele aankoop en heel wat werken en sparen, maar dat heb ik er voor over. Ik kijk nu al uit naar het moment dat ik hem in mijn handen heb en mijn eerste foto maak.


.. I read
Onlangs ben ik weer naar de bieb geweest en ik heb een hele stapel met boeken meegenomen. Zoals ik eigenlijk altijd doe. Onder andere het boek 'De belevenissen van een muurbloem' Wat een mooi boek is dat zeg. Soms wel een beetje verwarrend en zielig, maar echt een must read. Een paar dagen daarna heb ik ook de film gezien en die was ook echt prachtig. Terwijl ik normaal niet zo van de verfilmde boeken ben, omdat in de film alles anders en minder mooi en uitgebreid is..


.. I eat
Pancakes en pannenkoeken zijn op dit moment mijn favoriet. Die eet ik natuurlijk niet elke dag, anders word ik zo rond als een tonnetje, maar wat zijn die lekker! Vandaag heb ik met Iris een poging gedaan tot pannenkoeken bakken. Wat een redelijk geslaagd project was, ondanks dat we ook een paar pannenkoeken hadden die in zo'n honderd stukjes de pan uit kwamen. Maar oefening baart kunst hè.

.. I blog
Nu ik na twee weken eindelijk weer eens een berichtje post denken jullie misschien: 'Over twee weken zal er weer wel iets komen zeker?'. Maar dat is absoluut niet mijn bedoeling. Ik ga me gewoon lekker weer storten op mijn favoriete bezigheid, want ik ben zeker niet van plan om het te gaan verwaarlozen. Met bloggen stop ik nooit meer! Ik ga proberen om jullie elke dag weer te verzien van een vers van de pers bericht dat helemaal Desi is. Dat betekent niet dat ik nooit een dagje ga overslaan, want er is ook nog school, vriendinnen en werk.

Hebben jullie ook een leuke vakantie gehad?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...