zondag 25 augustus 2013

Favorite lookbook outfits of the moment #3

Het is al een hele tijd geleden dat ik een favoriete lookbook outfit online heb gezet. Deze keer heb ik besloten om niet één, maar vijf outfits met jullie te delen. 


Ik zag deze outfit van Dominique en ik moest echt eventjes lachen. Het is zo leuk gecombineerd. Wie verzint dit nou? Het maakt het ook specialer dat het niet zomaar een katten tas met een katten print op het shirtje is, maar juist iets totaal anders. Terwijl het toch in de katten stijl blijft. Daarbij is het ook nog eens een super rokje. Een dikke pluim voor deze combinatie.


Zo'n furry vest ben ik ooit eens tegengekomen in de H&M. Maar toen was het winter en had ik echt nog geen trek in truien, bont en dikke vesten. In mijn hoofd zaten shortjes, croptops en sandaaltjes. Nu heb ik spijt, want ik wil dolgraag zo'n vest. Zie dan hoe cool hij is! Emma Lucey heeft hem ook heel erg leuk gecombineerd met een leren broek en doctor martens look a likes. 


ZIE DAN HOE GEWELDIG DIT JURKJE IS! Ja, jullie merken het al: 'Ik moet zo'n jurkje hebben!' Toevallig weet ik waar Carly dit jurkje heeft gekocht. Namelijk bij de H&M! Gisteren zette ik al op mijn blog dat de H&M collectie me erg verbaasde. Jullie voelen het vast al aankomen. Dit jurkje komt van de H&M.


Deze outfit van Jenny is wat minder speciaal, maar toch vind ik hem heel erg leuk. Zelf ben ik dol op laagjes en in deze outfit zijn die duidelijk te zien.  Een basic shirtje met streepjes, een jeansblouse en een blazer. (Ik hou van blazers, ze geven je outfit vaak net dat beetje extra.) Het mutsje vind ik ook zo schattig staan. Dit zou ik zeker eens aan willen doen naar school.


Dit is de laatste outfit die ik voor jullie heb uitgekozen en gelijk ook één van de leukste. Deze items zijn bij elkaar gezocht door Michalina en ik ben helemaal verliefd. Zie die trui dan (!). Zo'n heerlijke dikke grof gebruide grijze trui is iets dat ik echt nog mis in mijn kledingkast. Gecombineerd met een Zara skort, een leren vestje zonder mouwen en zwarte laarsjes is het echt de beste outfit van dit rijtje! Wat me trouwens opvalt is dat er bijna alleen maar zwarte, witte of grijze outfits te zien zijn. Oepsie! Ik heb toch wel wat meer kleur nodig.

Wat vinden jullie de leukste outfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...