maandag 26 augustus 2013

Shoplog Utrecht

Een tijdje geleden ben ik wezen shoppen in Utrecht. Ik ben heel erg goed geslaagd en wil mijn spulletjes heel erg graag met jullie delen. Stiekem is het al best wel lang geleden dat ik deze dingetjes mee naar huis nam, maar het kwam er steeds maar niet van om foto's te maken en rustig te gaan zitten om te schrijven. Maar het is gelukt! Hij staat online.

De eerste winkel waar ik binnenging was de Episode, een superleuke vintagewinkel! Daar heb ikiets gekocht wat ik al heel erg lang wilde hebben. Namelijk een Levi short! Dat zijn gewoon de allerleukste shorts ever. Nu heb ik er eindelijk ook eentje in mijn bezit. Verder kocht ik hier een nieuwe zonnebril. Een grote zwarte met ronde glazen. 
Levi shorts -  €22,50
Zonnebril - €10





In mijn vorige wish to wear schreef ik al over de geweldige collectie van H&M dit jaar. Alle andere items die ik heb gekocht komen dan ook daar vandaan. Het meest blij ben ik met de sweater met de adelaars er op. Hij is net wat korter waardoor hij heel leuk staat bij mijn high waisted levi shortje, wat ik natuurlijk ook gewoon in de winter draag met een dikke panty er onder. Naar de grijze afgewassen broek was ik al lang opzoek. Hij staat echt heel erg mooi en zit heel fijn door de stretchy stof. Ik weet nu al dat ik deze heel erg veel ga dragen. Verder kocht ik een sweater met panters op de armen (Jup mijn liefde voor wilde katten is er nog steeds.) en een skaterskirt.

Pantersweater - ˙€18
Adelaarssweater - €40
Jeans - €20
Rokje - €15





Hebben jullie al dingen gekocht voor in de winter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...