woensdag 12 maart 2014

If your dreams don't scare you, they aren't big enough

De laatste tijd heb ik echt een grote liefde voor deze quote. Over komt hij voorbij twitter, instagram, schriften, agenda's en nu dus ook op mijn blog. Dromen. Kleine dromen. Grote dromen. Onbereikbare dromen. Doelen die je voor ogen ziet. Dingen die je wilt bereiken. Een fantasietje over de werkelijkheid dat zich afspeelt in je hoofd. Zonder dromen ben je nergens. Dromen zijn je houvast, de wereldkaart als je even niet meer weet welke weg je in wilt slaan. Het leven is namelijk een pad en je kiest er zelf voor welke kant je op wilt gaan. Of je de lange of de korte weg kiest om je droom je bereiken. Of dat je opgeeft en de wegen uitsluit. Deze tunnel staat goed symbool voor de weg die je moet bewandelen om een droom te verwezenlijken. Hij lijkt wel oneindig. Dat voelt ook zo als je een grote droom hebt. Je wordt bijna 'bang' van de afstand tussen jou en je droom. Stapje voor stapje komt deze dichterbij en wieweet komt hij 'paf boem' wel een keertje uit. Of ik een droom heb? Ik weet niet of ik een grote droom heb, een doel voor ogen heb. Natuurlijk heb ik dingen die ik graag wil. Reizen heel veel reizen, veel van de wereld zien en alle mooie plekjes fotograferen, gelukkig worden. Toch heb ik zo'n gevoel dat die dromen diep vanbinnen zitten en dat ze van jou zijn. Alleen van jou. Als je je dromen blootlegt, leg je jezelf bloot. 

Deze outfit had ik een paar weken terug aan en stiekem vandaag ook weer. Ik vind hem zo ontzettend leuk. De playsuit komt van de River Island en ik ben er helemaal verliefd op. Dolverliefd. Stapelverliefd. Hij is gemaakt van fluweel en heeft van die schattige fladderbroekspijpen waardoor het net lijkt of het een jurkje is. Het kraagje vind ik ook zo lief en zelfs de knoopjes vallen bij mij in de smaak. Ik heb hem een paar maanden terug gekocht in Amsterdam. De foto's zijn trouwens gemaakt in de tunnel waar ik het al eerder over had in Antwerpen. Het geeft zo'n speciaal effect aan je foto's. Hier wil ik nog een keertje naartoe. 

PLAYSUIT RIVER ISLAND / SCHOENEN STEVE MADDEN / JASJE VINTAGE







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...