woensdag 28 januari 2015

5 things

Stiekem vind ik de winter best wel leuk. De laatste tijd ben ik ontzettend aan het genieten van dat 'warme dekentjes gevoel'. Jeweetwel : Warme chocolademelk of thee, fijn muziekje, boek erbij en niet te vergeten een heleboel kussens en kaarsen. Ik moet toegeven dat ik op dit moment ook onder een dekentje lig..

Deze winter heb ik dan dus ook een aantal favorieten die mij een extra fijn wintergevoel geven. 

1) Multiply by Ed Sheeran - Deze LP heb ik voor kerstmis gekregen en ik luister hem echt non stop. Ik ben helemaal dol op Ed Sheeran zijn stem.
2) Kaarsen - Deze kaarsen komen van de kruidvat. Daar hadden ze toevallig erg mooie kleuren. Ik krijg pas een echt wintergevoel als er een heleboel kaarsjes in mijn kamer branden.
3) Bordeaux rode trui - De Brandy Melville blijft de beste truien hebben. Ik kan helemaal in deze trui kruipen als ik het koud heb. 
4) Apple pie tea - Sinds kort heb ik mezelf thee leren drinken en nu kan ik niet meer zonder. Vooral speciale smaakjes vind ik lekker. Bijvoorbeeld deze van Pickwick met appeltaart smaak. Geef mij een kopje van deze thee en ik ben gelijk vrolijk.
5) Kokos handcrème by  - Op de één of andere manier vind ik de geur van kokos erg lekker ruiken. Handcrème is wel echt essentieel voor mij in de winter. Ik heb hele droge handen en als ik mijn handen insmeer valt het reuze mee.



1 opmerking:

  1. wauw! Het album van ed is zo onwijs goed, ik heb deze ook zo vaak op repeat gezegt. Heel tof dat je die op LP hebt, en die thee is zo lekker he!

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...