vrijdag 2 januari 2015

Nieuwe aanwinsten

Een tijdje geleden heb ik weer een geweldige dag doorgebracht in Amsterdam. Ik vind het altijd zo heerlijk om even weg te zijn van het saaie dorp waar ik zelf woon en eens op een plek te zijn waar je je ogen uitkijkt. Gewoon een beetje rondlopen door de stad en genieten van de mooie huizen en de grachten, de leuke eetplekjes en natuurlijk de winkels. Want ik kan natuurlijk niet Amsterdam bezoeken zonder thuis te komen met tassen vol met kleren.

Ik ben echt blij met alles wat ik heb gekocht, maar op de tas die ik heb gekocht ben ik echt verliefd. Uiteraard heb ik toen ik thuiskwam lang voor de spiegel staan dansen en passen om de allerleukste outfits met mijn nieuwe aanwinsten uit te zoeken. Daar kan ik altijd zo van genieten.

blouse - episode / shirtje - brandy melville / kanten top - forever 21

shirtje - brandy melville / tas (!) - episode / shortje met kant - forever 21 

geruiten blouse - monki / trui - brandy melville / vest - monki

4 opmerkingen:

  1. Ohh wat een leuk tasje! Ik hou van die oude dingetjes. Dank je wel voor je ontzettend lieve reactie trouwens. Jij ook veel sterkte met je oma ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuke items heb je gekocht! Je tasje is echt geweldig! Wat een leuke blog heb je! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah ik vind echt alles supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, je stijl is zo tof! De kleuren van alle items zijn zo mooi bij elkaar en ik vind de blouse van Episode prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...