dinsdag 13 januari 2015

Outfit / Ain't nothing better worth imagining


broekje - winkeltje in Italië / shirt en vest - Brandy Melville / schoenen - Converse All Stars

Wat een fijn gevoel zeg.. Ik ben net uitgebreid in bad geweest en lig nu heerlijk in mijn bed met een dekentje, heel veel kussens en mijn lievelings geurkaarsen die branden. De laatste tijd heb ik het best wel druk gehad. Eerst een volgeplande kerstvakantie en die ging gelijk over in een toetsweek. Natuurlijk bestond al die drukte ook uit een heleboel leuke dingen, maar eigenlijk vind ik het ook wel fijn om eventjes rustig wat voor mezelf te doen nu. Donderdag ben ik van plan om weer eens te gaan fotograferen. Die dag is mijn toetsweek ook voorbij, dus kan ik er eeens een dagje op uit in de stad in mijn eentje. Een beetje winkeltjes kijken, wandelen en genieten van alle mooie huizen en grachten, koffie drinken in een gezellig zaakje en natuurlijk een heleboel foto's maken. 

Afgelopen zondag heb ik tussen het leren door een winterse wandeling gemaakt met mijn moeder. Die buitenlucht doet me echt altijd goed en zo'n wandeling is ook altijd een goed kletsmoment. Quality time :). Tijdens het wandelen kwamen we dit bruggetje tegen. Een perfecte plek voor outfitfoto's. Ik ben helemaal dol op deze outfit. Hij is zo comfortabel. Mijn vest van de Brandy Melville is één van mijn nieuwe favorieten. Je kan er zoveel leuke outfits mee bedenken. 

2 opmerkingen:

  1. Een badje kan altijd deugt doen! Wat leuk dat je donderdag gaat fotograferen! Moet ik ook eens snel gaan doen, ik mis het! En wauw, wat een leuke outfit heb je! Ik ben er echt dol op! Het broekje is zo leuk, en je hebt het zo leuk gecombineerd! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...