woensdag 21 januari 2015

Notebook / Turn your face to the sun and the shadow will fall behind you

De laatste tijd heb ik door dat ik een beetje in een dip zit. Ik voel me gewoon niet meer helemaal mezelf en heb veel te vaak momenten dat ik er even doorheen zit. Dan is het gewoon op. Dan ben ik zelf helemaal op. Vooral mijn hoofd is dan klaar met nadenken en wil gewoon rust en vooral heel veel slaap. Ik probeer de hele tijd positief te blijven en van elke dag iets leuks te maken, maar soms lukt dat niet meer. Toch zijn er wel momenten dat ik me wel helemaal gelukkig voel hoor. Vooral als ik mijn vriendinnen om me heen heb. Die kunnen me altijd opvrolijken. Het zijn de meest lieve meiden die er zijn. <3

Om mezelf een beetje op te vrolijken en vooral de positieve sfeer er in te houden is het soms heel fijn om de dingen op te noemen die wel goed gaan en waar ik wel dolblij van word.

Zoals ik al zei: hele lieve mensen om me heen
Ontbijtjes met croissantjes, bosvruchten jam en vers fruit
Nieuwe muziek ontdekken, zoals nu: Zella Day
De glimlach die de serie New Girl op mijn gezicht kan toveren
Beeldende Vorming lessen
Mijn kamer vol met brandende kaarsen
Het zachte dekentje waar ik momenteel onder lig
Koude wandelingen in het zonnetje waarbij je lekker ingepakt bent en alleen je neus koud is
Koppen met de meest lekkere thee
De high tea die ik ga organiseren 1 februari
Taarten bakken
Douwe en ik waren afgelopen zaterdag een jaar samen, wat gaat de tijd toch snel

Als laatste wat notebook tekeningen die ik gemaakt heb. Daar word ik ook blij van. :) Ik koester elk moment met een glimlach. 






2 opmerkingen:

  1. Nooit fijn om je zo te voelen. Toch vind ik het mooi om te zien dat je het doorhebt en op zoek gaat naar dingen die je helpen. Lekker thee! Ben je van de verschillende smaakjes of maakt het je niet zo uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love your notebook, makes me wish i kept a diary or something! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...