maandag 17 februari 2014

De leukste dagen van de week, weekend!

Vandaag was druk. Vandaag was heel erg druk. Deze hele week was eigenlijk druk. Druk druk druk. Ik heb wel een heel leuk weekend gehad. Zaterdag moest ik werken, maar het was echt een leuk dagje. Niet te druk, maar ook niet te rustig dat je je verveelt en het was heel erg gezellig met mijn collega's. Na het werken hebben we nog eventjes wat gedronken en gekletst, maar daarna moest ik snel weer door want ik had nog iets op de planning die avond. Ik was uitgenodigd voor een lekkere Indische maaltijd bij mijn oom en tante. Ik heb ontzettend lekker gegeten en het was ook echt heel gezellig. Ik moet wel bekennen dat ik stiekem echt ontzettend moe was en bijna in slaap viel. Werken vind ik meestal toch wel heel vermoeiend en meestal plof ik dan neer op de bank en kom er heel de avond niet meer vanaf. Rond een uur van 10 begonnen mijn oogjes al een beetje dicht te vallen. TIEN UUR. Ik voel me soms net zo'n klein kindje dat heel vroeg naar bed moet. Ik kan soms echt niet tegen laat opblijven haha.

Zondag had ik ook een drukke dag. Zoals elke zondag moest ik een taart bakken voor in de lunchroom en deze keer heb ik weer een worteltjestaart gemaakt, mijn favoriet. Stiekem vind ik het altijd best wel moeilijk om de taart niet gewoon zelf op te peuzelen, haha. Maar 's ochtends ben ik ook nog eventjes met mijn oma de 'stad' in geweest voor zover je dat een 'stad' kan noemen. Zelf ben ik niet zo dol op deze plek. De mensen zijn over het algemeen helemaal niet zo vriendelijk, omdat het altijd super druk is op zondag en de klanten dan toch nog wel komen. Wat opzich ook best wel grappig is, is dat als ik in een cafeetje of restaurant zit ik altijd oplet hoe de mensen in de bediening het doen, omdat ik zelf ook in de bediening werk. Ik kan me er dan altijd heel erg aan irriteren als de mensen zo afstandelijk zijn en me bijvoorbeeld niet aankijken als ze iets zeggen. Dat probeer ik zelf namelijk wel altijd te doen als ik aan het werken ben. Verder moest ik deze dag huiswerk maken, hiep hiep hoera en 's avonds kwam Douwe nog eventjes langs.

Vandaag was, zoals ik al eerder zei, erg druk. Ik moest tot 14:50 naar school en daarna stond er ook nog van alles op het programma. Ten eerste moest ik de hond uitlaten, wat ik opzich helemaal niet erg vind om te doen, daarna de worteltjestaart afmaken en wegbrengen en als laatste moest ik op bezoek bij mijn oppasgezinnetje. Deze week mag ik namelijk voor de eerste keer oppassen en vandaag kwam ik eventjes kennismaken. Het zijn ontzettend lieve mensen en zo'n schattige en mooie baby. Ik mocht haar, Shienna, vasthouden en zelfs een flesje geven. Zo ontzettend lief! Tijdens het oppassen slaapt ze waarschijnlijk gewoon, wat opzich best wel jammer is. Ik vind het eigenlijk nog best wel spannend, want ik ben verantwoordelijk voor hun dierbaarste bezit.

Hebben jullie ook een leuk weekend gehad?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...