woensdag 19 februari 2014

De leukste kledingstukken zijn vintage

Op dit moment is dit één van mijn favoriete outfits. Het vestje wat ik hier aan heb is vintage en het is zo uniek! Het is gemaakt van fluweel en heeft aan de onderkant allemaal kanten details en franjes. Ik heb het gekocht in de kerstvakantie en elke keer als ik het in de kast zie hangen krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik ben er gewoon zo ontzettend blij mee. De meest speciale kledingstukken vind je in vintage winkeltjes. Je kunt daar gewoon zulke unieke en mooie dingen vinden. Ik wil snel weer eens op vintage jacht. Dus eh winkeltjes... pas op, ik kom er aan! 

Vanavond ga ik voor de eerste keer oppassen en ik heb er heel erg veel zin in! Opzich vind ik het ook wel een beetje spannend, maar eens moet de eerste keer zijn toch? Waarschijnlijk kan ik gewoon de hele avond een beetje huiswerk maken en leren voor economie, omdat het kindje in dromenland is. 

VESTJE VINTAGE / BROEK H&M / SHIRT ONLY / SCHOENEN STEVE MADDEN








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...