maandag 22 april 2013

Monday Story

Hellooo sweeties! Elke vrijdag neem ik me voor om alvast mijn huiswerk te maken zodat ik dat weekend niks meer hoef te doen. Maar ook elke vrijdag kom ik thuis, plof ik op de bank en kom ik er pas weer vanaf als ik naar dansles moet. Waar ik dan halfslapend naartoe ga. Ook deze vrijdag was het weer hetzelfde liedje. Vrijdag is gewoon de laatste dag van de week en ben ik gewoon moe van al die lange schooldagen.

Ik begin nu toch eindelijk te merken dat het lente is. De zon schijnt gewoon veel meer en ik doe elke dag mijn zomerjas aan. Als je een beetje uit de wind zit is het echt super warm en krijg ik spontaan zin om een shortje aan te trekken. Ook deze zaterdag zat ik weer lekker buiten in de tuin met een boekje en mijn laptop. Ik heb wel niks gespost, sorry! Ik was vooral bezig met mijn layout. Ik ben er nog steeds niet helemaal tevreden mee, dus ik zal nog eventjes moeten knutselen. Wat vinden jullie van mijn layout zoals hij nu is? Ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Zondag ben ik lekker op de fiets naar een vriendin gegaan om te werken aan een project voor Latijn. Het eindresultaat laat ik nog aan jullie zien. Natuurlijk ook weer lekker buiten in de zon met chocolate chipcookies erbij. Hmmmm! Daarna moest ik nog naar een repetitie voor een dansoptreden dat ik volgende week zondag heb. Het ging best wel goed, maar het kan nog beter. Nog eventjes oefenen dus.

Weetje waar ik heel vrolijk van wordt? Lesuren die uitvallen. Vandaag werd ik dus weer lekker vrolijk.  Ik was lekker om 2uur uit. Geen natuurkunde, yeah! En wat doet Desi als ze tijd heeft? Juist, cakejes bakken. We hadden ook niks lekkers in huis, dus ik had geen keus. Het idee om niks lekkers te eten op een dag... brrr ik word er gelijk doodsbang van. Nee, Desi heeft een koekjes verslaving. Een dag geen zoetigheid is een dag niet geleefd. Het waren trouwens roze cakejes. Wat een potje kleurstof toch met je eten kan doen.


Hebben jullie ook een leuk weekend gehad?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stuk! Vrijdag is ook gewoon een dag om heerlijk op de bank te ploffen! Cakejes zien er heerlijk uit!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je lay wel mooi hoor! Lekker simpel en overzichtelijk. Ik vind je header ook wel mooi, misschien zou je daar nog iets kleurrijks toe kunnen voegen? Dan ziet je blog er meteen veel vrolijker uit! Het lettertype in je sidebar vind ik wel heel tof, dat van die kopjes zeg maar :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...