donderdag 18 april 2013

STAY ON THE SUNNY SIDE OF LIFE

Vandaag ging echt alles mis! Ik kwam op school en er zat gelijk al in een ladder in m'n panty waardoor ik de hele dag moest opletten of mijn rokje er nog wel over zat. Geloof me, dat is een hele opgave als je de hele tijd trap op en trap af moet lopen. Ik had deze dag een wiskunde proefwerk. Ik had erg veel geoefend en kende alles. Tijdens het proefwerk had ik heel erg doorgewerkt en alles was gelukt. Ik had nog wat tijd over en ging op m'n gemakje alles nog eventjes doorkijken. Kwam ik er opeens achter dat er ook nog een achterkant was. Ik heb in 10 minuutjes de laatste pagina gemaakt die ook nog eens het meeste werk was. Uiteindelijke was ik dus niet klaar, terwijl ik wel alles wist. Zo chagrijnig was ik toen ik dat lokaal uit kwam. Eventjes heel het vak wiskunde verrot gescheld en samen met een vriendin heb ik lopen stampen en schreeuwen. We hadden wel les, maar we hadden gevraagd of we eventjes mochten bijkomen. Thuis was ik moe en super chagrijnig en ik had ook nog eens hoofdpijn. Het resultaat van een superlange en slopende schooldag. Morgen heb ik ook nog een proefwerk van Engels waar ik nog veel voor moest leren, maar ik had gewoon echt echt echt geen zin. Uiteindelijk heb ik toch maar mijn Engelse boek geopend en ik denk dat het wel gaat lukken morgen. Daarna heeft lieve I. me een beetje opgevrolijkt, totdat ik helemaal in een deuk lach van het lachen. Vriendinnen zijn echt super belangrijk voor mij!

Bron: Weheartit
For every minute you're angry you lose sixty seconds of happiness. 

Toch wil ik nog eventjes een lijstje maken over van wat ik allemaal gelukkig wordt. Als ik dan nog een keer chagrijnig ben kijk ik gewoon op dit lijstje en denk ik aan al die leuke dingen.

  ~ Things that make me happy ~

 De heerlijke geur van versgebakken koekjes.
Lekker in de zon zitten met m'n ogen dicht.
Uitgebreid gaan shoppen en dat ene item vinden dat ik al heeeeeel lang wil hebben
Een hele avond dansen op geweldige muziek.
Dat perfecte liedje vinden dat precies jouw gevoel beschrijft.
Chocolade
Leuke en super grappige gesprekken met vriendinnen.
Leuke reacties krijgen op mijn blogberichten.
Wakker worden met de gedachte dat je nog heel lang kan blijven liggen.
Zwemmen in de zee.
De kick die je krijgt als je op het podium staat.
Als iets waar je heel veel moeite voor hebt gedaan lukt.
Lekker lang opblijven en buiten zitten op een warme zomeravond.
's Ochtends in de spiegel kijken en zien dat je haar goed zit.
Een nieuwe outfit uitvinden met kleding die je al hebt.
De wind door je haren en de zon op je huid.

Waar worden jullie gelukkig van?

Lots of Loves,

Desi









2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...