zaterdag 27 april 2013

Oleeeee oleeeeee oleeeee

Hooipiepeloi! Jullie vragen je misschien af waarom de titel 'Oleeeee oleeeeee oleeeee' is. Nou dat heeft verschillende redenen. Ten eerste heb ik donderdag schoolvoetbal gehad. Het was echt super lekker weer en af en toe was het gewoon 'te' warm. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een voetbaltype ben. Ik heb niks oranjes in mijn kast hangen voor het WK of EK en qua voetbalclubs kom ik niet verder dan Ajax, PSV & Feynoord. Toch vind ik schoolvoetbal echt super leuk en wil ik dat echt niet missen. De sfeer is altijd heel erg gezellig en ik zeg geen nee tegen een lekker middagje sporten. Ik ben geen stervoetballer, maar toch ging het eigenlijk hartstikke goed voor mijn doen. En raad eens... WE WAREN 2E! We hebben geen enkele bal doorgelaten en ik ben echt trots op ons team. Hup team lichtgroen hup!

De 2e reden dat de titel zo'n vrolijke kreet is, is omdat het eindelijk meivakantie is. Ein-de-lijk rust! YES YES YES! Ja ik ben er heel erg blij mee haha :p. Vakantie betekent voor mij lui zijn, slapen en alleen maar leuke dingen doen. Ik ga er heel veel van genieten. Na de vakantie heb ik eigenlijk nog maar een kleine 3 weken school. Het is wel 6 weken tot de zomervakantie, maar we hebben ook nog een week survival, proefwerkweek en in de laatste week moet ik alleen naar school om m'n boeken in te leveren enzo. Dit jaar is echt heel erg snel gegaan! Vanmiddag ga ik naar een vriendin en daar ga ik m'n eerste filmpje opnemen voor op de blog.

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je vakantie hebt zeg! Lekker van genieten :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke update :D
    leuk geschreven :)
    en een fijne vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meivakantie oleeee! helaas heb ik geen vakantie. Moet nog één maand stage lopen.

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...