donderdag 4 april 2013

Post Project | gekregen van Evi

Heeeii lezertjes,

Een paar dagen geleden kwam m'n moeder me na school goed nieuws vertellen: Er was weer een brief binnengekomen! Ik natuurlijk super blij en ik heb dan ook gelijk de brief opengemaakt om hem te lezen.

Het was een brief van Evi, van de blog Vintage Holland. Ik ken Evi eigenlijk al best wel lang. We gingen als kleine meisjes in groep 7 en 8 ook brieven naar elkaar sturen. Wat vonden we dat leuk zeg! Het is nu dan ook best wel grappig dat we opnieuw postmaatjes zijn.

Evi had een lange brief geschreven en daarbij een tekening gemaakt van mij. Ook zat er een lief hartje, een grappig 'briefgesprek' van ons van vroeger en een hartje op de brief geplakt. Het was echt superleuk om te lezen en ik ga proberen om dit weekend een brief terug te schrijven.









Vinden jullie het ook zo leuk om post te krijgen?

Liefs,

Desi

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik had vroeger ook altijd een 'penvriendinnetje'. Ongelooflijk leuk om via die manier contact te hebben :-)

    Liefs, Judith
    www.myownvogueworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind brieven schrijven onwijs leuk, even lekker creatief bezig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...