zondag 29 december 2013

Dankjewel kerstman

Fijne 5e kerstdag allemaal! Ik ga namelijk gewoon doorpraten over kerstmis, de kerstman, de kerstlichtjes en de kerstcadeautjes. Ik wil de kerstman heel erg bedanken voor alle leuke cadeautjes dit jaar! Er kwam zelfs nog een verlaat pakje opduiken zaterdagmiddag. Mijn statief! Ah, ik ben er zo zo zo blij mee. Nu kan ik eindelijk outfit foto's maken en heel wat gaan experimenteren.

Voor de vakantie hebben we met onze klas nog surprises gedaan. Gewoon omdat het kan. Mijn beste vriendin had mij getrokken, zo leuk! Van haar kreeg ik een heel mooi boekje, een ring en een zak skittles, maarja.. die is natuurlijk al op. Oepsie! Ze had ook een hele mooie surprise gemaakt. Een hele grote paspop van hout en kippengaas. Supergaaf! Ik heb nog nooit zo'n mooie surprise gehad.

Wat hebben jullie gekregen met kerstmis?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...