donderdag 26 december 2013

It's the most wonderful time of the year

Fijne tweede kerstdag allemaal! Hopelijk hebben jullie net zoals ik een geweldige en gezellige dag gehad gisteren. Vol met lekker eten, familie, veel gezelligheid en gelach. Ik ben dol op kerstmis. Het begint al bij het kerstontbijt. Kerstbrood (met heel veel poedersuiker), kerstmuziek, een mooi gedekte tafel, lichtjes en blije gezichten. Een dikke kus en knuffel en een kerstwens. 'Gelukkig kerstfeest allemaal!' 's Middags een lange winterse wandeling. Helaas wel zonder sneeuw. Ik heb echt zin in dat winterse weer. Ik wil schaatsen, sneeuwballen gooien en onder de blauwe plekken zitten van het vallen door de gladheid. Om klokslag drie uur (Hey dit klinkt als een sprookje) is mijn familie er altijd. Wat betekent dat de TAART op tafel komt. Ja, TAART moet perse in dikke vette hoofdletters. Uiteraard 's avonds lekker eten en dan is de dag alweer voorbij. Vandaag ga ik waarschijnlijk naar Gent met mijn ouders en broertje. Morgen ga ik jullie eens lekker bijkletsen, want de afgelopen week heb ik echt een heleboel gedaan. Ik heb ook veel foto's gemaakt die ik met jullie wil delen.

Hoe was jullie kerstmis?



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...