woensdag 11 december 2013

Inspirerende liedjes

Muziek, iets waar iedereen wel van houd. Voor mij is het altijd heel erg ontspannend om naar muziek te luisteren. Het neemt je gedachten even weg en laat je relaxen. Het neemt je even mee in het verhaal van de zanger. Of je droomt weg op de melodie in je eigen verhaal. In een bootje met je ogen dicht.

Drunk - Ed Sheeran. De laatste tijd ben ik echt helemaal dol op de muziek van Edje. Altijd als ik huiswerk aan het maken ben of als ik een mooi boek lees staat deze muziek standaard aan.



Lilly Allen - Somewhere only you know. Heb je ooit zo'n mooi en ingetogen liedje gehoord? Het is zo schattig, lief en gewoon super zielig. Dat gevoel krijg ik al als ik de eerste klanken hoor. Sowieso vind ik de originele versie van Keane ook echt super.



All of me - John Legend. Dit liedje kennen jullie vast allemaal wel, want het staat op dit moment in de top 40. Gewoon een mooi liedje. Als ik dit hoor heb ik altijd zoiets van: 'Ooit wil ik hier nog eens op dansen.'


Elle Goulding - Figure 8. Iedereen die Ellie Goulding niet kent: 'Ga haar gelijk opzoeken op youtube, spotify of wat dan ook!' Haar muziek heeft echt iets speciaals. Op de ene manier zijn ze heel rustig en arti, maar toch ziet er echt iets electronisch in en ja.. daar hou ik wel van.



Samen voor altijd - Marco Borsato. Toen ik dit liedje hoorde moest ik bijna huilen. Wauw wat is dit prachtig. Eigenlijk heb ik echt een hekel aan Nederlandse muziek, maar hier maak ik echt een uitzondering voor. Klasse dit. Zo schattig. Je hoort gewoon de vaderlijke gevoelens van Marco als hij zingt.



Wat zijn jullie favoriete liedjes van dit moment?

2 opmerkingen:

  1. Onwijs leuke blognaam en blogtitel. Wauw. "Spread your wings". Ik ga je gelijk volgen! Wat heb je ook al veel blogposts, je bent al lang aan het bloggen! Ik blog pas sinds twee maanden maar misschien vind je het ook wel leuk om mijn blog te bekijken! www.interieurvoorbijdethee.blogspot.com is de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Somewhere only we know is wel heel mooi ja. Ik had verwacht het liedje spread your wings hier ook wel tussen te vinden xD

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...