maandag 2 december 2013

Favorite lookbook outfits of the moment #5



Welkom allemaal op deze tweede dag van december. Hoe gaat het met jullie? Zijn je oren er nog niet afgevroren? Heb je al geschaatst vandaag? Uh.. nee. Want het is nog geen koud december weer helaas. Op dit moment kan ik echt niet wachten tot de sneeuw valt, ik met mijn schaatsen op het ijs sta en een sneeuwbal tegen me aan krijg. (Niet dat ik nou zo'n fan ben van harde sneeuwballen tegen me aan, maar jullie snappen me.)
Op deze maandag heb ik voor jullie een paar outfits van het geweldige fenomeen lookbook. Want daar kan je niet genoeg posts over schrijven toch? Het wintergevoel is hier wel iets minder goed te vinden, want niet alle outfits zijn even warm en winterig. Maar wie mooi wilt zijn moet kou lijden zullen we maar zeggen hè?


Zeg hallo tegen deze prachtige bordeauxrode jas van Karolina Sabala. Deze outfit is eigenlijk heel erg simpel, maar op de één of andere manier spreekt hij me toch heel erg aan. Misschien komt het wel omdat ik bij elke foto met een rokje + sweater denk: Oh leuk leuk leuk! Of gewoon omdat de jas zo mooi is.. ja dat zal het wel zijn. 


Nu een outfit van Barbara Ders waarvan ik een jaar geleden gezegd zou hebben dat hij spuuglelijk is. Dit is nou weer een goed voorbeeld dat mijn stijl de laatste tijd een grote draai gekregen heeft. Maar geef toe, de high waisted losse broek en die hakken samen doen het hem gewoon. Zo zie ik mezelf over een aantal jaar wel in een grote stad rondlopen.


Mijn moeder snapt helemaal niks van mijn voorliefde voor ruitjes, maar gelukkig ben ik hier niet de enige in. Er zijn een heleboel dames die deze liefde wel heel goed snappen. Onder andere Carla Estévez met deze grote sjaal. Zonder de sjaal zou de outfit niet zo heel speciaal zijn, maar met.. dan ben ik verkocht. En dan spreek ik nog geeneens over dat hoedje. DAT HOEDJE! Hij heeft oortjes. OORTJES! Sorry mensen, ik ben nogal enthousiast.


 Ondertussen heb ik in mijn lookbook posts al heel veel gesproken over de outfits van Sabina Olson en ook dit keer kan ze niet ontbreken met deze geweldige kanten trui. Mag ik die voor kerstmis alsjeblieft?


Als allerlaatste de outfit van Phen Holy. Alweer de ruitjes en lekker vintage, jajajajaja! Of ben ik de enige die bij deze outfit zo'n lekker vintage gevoel krijgt? De laatste tijd ben ik daar echt dol op. Dat zie je ook erg goed aan mijn weheartit gedrag.. Dat loopt de laatste tijd een beetje uit de hand met al die mooie vintageachtige plaatjes die daar te vinden zijn. In ieder geval een hele leuke combinatie dit.

Wat vinden jullie dit keer van de outfits vol met hoedjes, ruitjes en mooie jassen?

1 opmerking:

  1. Muuuh. Ik word zo ontzettend jaloers van Lookbook dat ik er maar niet al te vaak op kijk. Het is gewoon ongelooflijk hoe knap en mooi en stijlvol al die meisjes zijn, zoekt Lookbook ze daar op uit of zo?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...