dinsdag 14 januari 2014

Een bijzondere dag


Zoals beloofd hier de foto's! Ik ben zo ontzettend blij met deze herinneringen. Het was echt een bijzondere dag. Ik heb wel door dat de vakantie nu echt voorbij is. Het is gelijk weer super druk. Nog drukker dan ik verwacht had. Tegelijkertijd plan ik al mijn vrije tijd ook nog eens vol met leuke dingen.   Helaas heb ik dan wel minder tijd voor bloggen en dat is eigenlijk echt heel erg frustrerend. Ik wil het namelijk wel heel graag. Waarom kan een dag niet gewoon 30 uur hebben in plaats van 24. En dan wens ik er gelijk een dag weekend bij. Morgen hebben een aantal vriendinnen van mij een verrassing voor mij. Ik ben zo nieuwsgierig en heb geen idee wat het is. Het enige wat ik weet is dat ik om 19:45 helemaal opgetut klaar moet staan. Uiteraard laat ik jullie alles weten!













1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...