donderdag 16 januari 2014

Page for pretty things

Tumblr, mijn redding als ik even snel iets relaxends wil doen tussen het huiswerk door. Want dat is nodig! School is nog geeneens twee weken bezig en ik ben het al helemaal beu. Ik heb gewoon totaal geen behoefte aan laat thuiskomen en dan nog eens bergen aan huis- en leerwerk te doen. Ik voel gewoon dat ik nu al helemaal kapot ben en ik moet nog zo'n 6 weken. Joepie! Maar niet huis. Als je school wegdenkt was dit toch wel een leuke week. Gisteravond hadden Sophie en Iris een superleuke verrassing voor mijn verjaardag. Om half 8 kwamen ze met een blinddoek mijn kamer binnenlopen om me vervolgens mee te nemen in een auto. Ik wist niet dat lopen met een blinddoek om zo moeilijk kon zijn haha. Volgensmij zag het er heel hilarisch uit. We zaten nog best wel even in de auto, dus ik dacht: 'Huh waar gaan we nu weer heen?' Bleek dat de moeder van Iris allemaal rondjes aan het rijden was. Mij een beetje in de war maken, hoe durven ze! Maar het was wel echt super grappig. Op een gegeven moment liep ik een gebouw binnen en mijn blinddoek mocht af. Ze hadden een heel leuk uitje geregeld naar een improvisatie cabaret. Gewoon 2 minuutjes lopen van mijn huis. Heel die autoreis was dus gewoon voor de grap. Maar man, wat heb ik me kapot gelachen om die cabaretiers. Ze stellen vragen en het publiek roept dan dingen naar het podium. Met die antwoorden maken ze dan op het moment zelf een sketch. Super knap hoe ze dat doen! Zelf zou ik dat echt never nooit kunnen. Applaus!

Morgen heb ik nog les tot half4  en dan is het eindelijk weekend! Wow, daar ben ik aan toe zeg. Ik begin gelijk al met een drukke middag/avond. Gelijk na school heb ik kunstklas en Iris en ik gaan dan weer verder met ons Grieks project. 's Avonds komt er gezellig een vriend de Hobbit kijken. Ik heb die namelijk nog gezien, wat echt een grote schande is. Deel 2 is zelfs al uit. Shame on me. Ik ben er in ieder geval heel erg benieuwd naar! Zaterdag moet ik werken en zondag komt er een vriendin langs om (alweer) mijn verjaardag te vieren. Het lijkt wel een verjaarweek in plaats van een verjaardag. Hier voor jullie dan wat leuke tumblr plaatjes, want ja, daar kan ik maak geen genoeg van krijgen.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...